Гарантія
Вся продукція, представлена на сайті, відповідає міжнародним стандартам якості і сертифікована Державною системою сертифікації УкрСЕПРО.
Гарантійні зобов'язання
Гарантійний термін встановлюється індивідуально на кожну групу товару виробником або торгують підприємством.
Увага! Якщо Ви придбали продукцію торгової марки Optima у організації партнера (торгуючої організації), з питань обміну або гарантії звертайтеся безпосередньо до вашого продавця.
Гарантійний ремонт проводиться тільки в офіційному сервісному центрі за умови дотримання правил технічної експлуатації електротоварів.
Для установки гарантійних зобов'язань Вам необхідно зв'язатися з менеджером нашого підприємства і повідомити номер рахунку або номер видаткової накладної.
ТОВ «Оптима-Лайт» залишає за собою право відмовити в гарантійному обслуговуванні, якщо:
- закінчився гарантійний термін - в цьому випадку Ви можете скористатися послугою ремонту світильника;
- порушені умови експлуатації;
- внесені зміни в конструкцію світильника;
- були спроби самостійного ремонту.